Diverse oplossingen voor zakelijk internet en bellen om de bereikbaarheid van medewerkers te managen

22 sep

Diverse oplossingen voor zakelijk internet en bellen om de bereikbaarheid van medewerkers te managen

De mogelijkheden voor zakelijk internet en bellen op maat worden alsmaar groter. Tegenwoordig is er van alles geregeld waardoor jij met steeds efficiënter kunt gaan werken. Zo heeft de specialist een speciale app ontwikkeld waarmee medewerkers eenvoudig kunnen aangeven waar zij op dat moment zijn. Op die manier kan jij als werkgever eenvoudig de bereikbaarheid van de medewerkers managen met behulp van zakelijk internet en bellen. Zo is het eenvoudig en duidelijk op welk moment het geschikt is om contact te zoeken. Bij ProDyne is het mogelijk om één toestel aan te schaffen voor zowel privé als zakelijk gebruik. Dit wordt ook wel BYOD (Bring Your Own Device) genoemd. Ook is het mogelijk om een koppeling te maken met Outlook om inzicht te krijgen in de verschillende vergaderingen op een dag en wie hieraan deelneemt. Zo wordt internet bellen en zakelijk communiceren zeer eenvoudig. 

Optimale bereikbaarheid met zakelijk internet en bellen

Wanneer je de huidige tijd vergelijkt met tientallen jaren geleden zal je al snel merken dat er enorm veel verschillen zijn. Zo is iedereen de laatste tijd 24 uur per dag bereikbaar, in tegenstelling tot vroeger waar bedrijven alleen van 09:00 tot 17:00 bereikbaar waren. Het is ook geen verplichting om altijd bereikbaar te zijn, maar toch kiezen hier wel veel mensen voor. ProDyne biedt diverse mogelijkheden aan wanneer het aankomt op IT en Telecommunicatie. Zo bieden zij communicatieoplossingen aan op het gebied van telefonie, data en hosting. De producten van deze specialist maken het mogelijk dat je optimaal bereikbaar bent, klantcontact kan managen met zakelijk internet en bellen, videocommunicatie, eenvoudig verbinding met werkstations leggen door middel van internet bellen en zakelijk communiceren en nog veel meer.

Internet bellen en zakelijk communiceren in diverse branches

In welke branche ben je werkzaam? Misschien in de verkoop of de bouw? Of in de zorg of retail? Voor iedere branche is het van groot belang dat de interne communicatie vlekkeloos loopt om fouten te voorkomen. Voor bedrijven met een buitendienst is het zeker interessant om een gebruiksvriendelijke applicatie op de mobiele telefoons in te stellen waardoor zij 24/7 bereikbaar zijn voor andere medewerkers. Via WiFi, Bluetooth en GPS kan de centrale herkennen of de werknemer bereikbaar is en geeft een signaal door aan de werkgever. Binnen de zorg is het belangrijk dat noodsituaties snel gesignaleerd worden. Wanneer een toestel valt, gaat er een alarm af in de meldkamer waar snel op gereageerd kan worden door zakelijk internet en bellen. Via de locatiebepaling is het mogelijk om te zien welke medewerker het meest dichtbij is bij de noodsituatie. Internet bellen en zakelijk communiceren maakt het mogelijk om snel in te kunnen grijpen. 

By